Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Fredrik Bohlin - 27 februari 2009 16:49

Jag vet inte vad herr Thorsberg gjorde då han gav mig behandling, men det verkar ha gjort susen. Jag känner mig många resor bättre och jag har stora förhoppningar att vara på is snart. Vågar jag smyga på redan imorgon tro? Jag får se hur det blir efter att ha suttit en hel kväll, i en värmande ishall.


Kvällens match är, som ni säkert vet, obetydelsefull (?). Jag har börjat haka upp mig på personer som sätter ett O, som i Ove), framför ord för att försöka beskriva dess motsats. Ja, då det inte blir som de ursprungligen tänkt sig förstås. Kvällens match är utan betydelse och det vi krigar om är självförtroende, spelglädje och att, självklart, tillfredsställa publiken. Förhoppningsvis gör grabbarna det genom bra fart, hårda skott och med huvudet. 


Vi ses i ishallen klockan 19:30!

Fridens! 

Ovido - Quiz & Flashcards