Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Fredrik Bohlin - 11 februari 2009 00:20

Elva matcher i rad utan förlust. Ytterligare en poäng, borta, mot Sollentuna. Vi vann skottstatistiken överlägset och hade närmare ett skott i minuten. Det var det positiva.


Vi skänkte bort två mål och vi lyckades endast göra två mål framåt. Vi var inte tillräckligt på tå och hade inte tillräckligt med fart. Att vi har ett bra lag kan räcka, till seger, i många matcher  men idag räckte det inte utan vi hade behövt spela mycket bättre.


Kvällens tabbe fick jag stå för, då jag gick ut till matchen i träningströjan. Önskar att jag hade ett fotografi, då två lag har sina respektive matchtröjor på och jag glider ut i träningströja. Den får jag bjuda på.


Missa inte:

- Rösta fram årets MVP

- Hemmamatch på fredag mot Värmdö HC

Ovido - Quiz & Flashcards