Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Fredrik Bohlin - 14 februari 2009 15:14

Jag har fått många frågor kring hur jag mår efter gårdagens kärvänliga möte med sargen.


Det som hände har jag inte hundra procent koll på, men jag vet att jag skulle ta pucken i sarghörnan och sedan föll jag till isen, handlöst och kunde inte röra mig. Jag såg allting som hände runt om kring och hörde Björkens försök att få kontakt med mig, men jag var tillfälligt borta. (mer än vanligt). 


När jag väl piggnade till fick jag order om att ligga kvar, så det såg säkert värre ut än det var. Ambulanspersonalen undersökte mig och gav mig klartecken att jag fick resa mig. 


Idag har jag en kraftig nackspärr, smärta i axlarna och slutresultatet i matchen försöker jag låta bli att tänka på. I övrigt är allt fint med mig och jag är snart tillbaka på isen!


Tack till er alla som visat er omtanke!

Ovido - Quiz & Flashcards