Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Sprattelgubben sabbade festen

Av Fredrik Bohlin - 16 november 2009 08:27

Jag tycker helt ärligt att det var en dag då vi gjorde allting tillräckligt bra för att vinna, förutom att sätta dit pucken. Vi hade så sjukt många målchanser där det skulle varit mål, men deras sprattelgubbe i målet hade sin dag. Grattis till honom!


En roligt trend att se är att publiksiffran fortsätter öka. Det är fler och fler som dyker upp i vårat kära Folkets Hall. Igår var det 501 personer på läktaren och vi har nu en tredjeplats i serien i hemmapublikligan. Härligt!


Mycket mer finns inte att säga om gårdagen. Vi skulle gjort mål på de chanser vi hade. Då skulle vi gjort ett par kassar till och de tre poängen hade varit våra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fredrik Bohlin - 24 december 2009 15:00

God jul! Vi ses i Allettan!

Av Fredrik Bohlin - 23 november 2009 12:35

Det svider lite att erkänna det, men jag måste säga att Huddinge var smartare. Jag tycker inte att de vann matchen (3-5) på att de var spelmässigt bättre. De var kvickare och tyngre med bättre struktur. Det var inte det som gjorde att de vann matchen...

Av Fredrik Bohlin - 19 november 2009 07:38

- Skönt med en normalbegåvad målvakt, slängde någon ur sig igår under matchen. Vi skapade nämligen våra lägen igår och hör och häptna - vi gjorde mål på lägena.   Botkyrka har ett riktigt vasst anfall och de aspirerar för seriens vassaste kontrin...

Av Fredrik Bohlin - 17 november 2009 07:32

Jag kände att jag fått för lite istid så jag bad om att få spela med juniorerna. Det var en intressant match. Den påminde mig om en gammal juniormatch borta mot Göta för en herrans massa år sedan. Motståndarna, Skå, ställde i princip upp i en tärning...

Av Fredrik Bohlin - 15 november 2009 09:57

Jag vaknade upp med en bra känsla i kroppen idag. Jag känner mig hungrig och spelsugen. Mycket roligt!   Laget kommer se annorlunda ut idag jämfört med tidigare matcher. Ni trogna fans har vant er vid att se samma femmor match efter match med min...

Ovido - Quiz & Flashcards