Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Fredrik Bohlin - 17 februari 2009 09:56

I morse dök NynäsPosten upp i brevlådan för lite deprimerande påminnelse sedan fredagens match. Det var, trots påminnelsen, lite rolig läsning. Vi blev alla påminda om att vi hade resultaten med oss i de andra matcherna, vilket är mycket skönt. Sedan stod det även "Dagen efter matchen skrev Fredrik Bohlin på sin blogg att han mår bra och snart kan vara tillbaka på isen". Det kan jag bara tolka som att "NynäsPosten" (David Klasson?) läser min blogg. Det, eller att han känner någon som gör det, eller känner någon som känner någon som berättat om det. Vilket som funkar för mig.


Gårdagens träning gick helt okej, trots att jag kände mig enormt stel. Ryggen ville inte riktigt vara med och leka, men i övrigt fungerade det helt okej. Det var mycket skönt att se den höga koncentrationen i inledningen av träningen där det var noll (!!!) felpassningar på första övningen.


Ikväll ska jag, för första gången denna säsong, se en hel match från läktaren. Om någon av er har en videokamera får ni väldigt gärna låna ut den till mig.

Ovido - Quiz & Flashcards