Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Fredrik Bohlin - 13 januari 2009 11:11

Jag blev uppringd från våran kära hemkommun och ombedd att arbeta - klockan 0710 ringde de!! Alldeles för tidigt, så jag tackade nej till att arbeta och drog till ishallen istället. Skönt med en morgonträning tillsammans med hockeygymnasiet, mindre skönt att kroppen kändes som en 60årings.


Efter detta har jag självklart hunnit med en del jobb. Det blev ett halvtimmes möte och sen får det bli paus ett tag följt av jobb mellan 1330 och 1530.


Någon nyfiken själ kanske undrar vad jag arbetar med. Jag arbetar med webbutveckling. Jag sitter med back-end-programmeringen och har jobbat heltid med detta i ett år. Innan jul började jag även kombinera detta med ca en dag i veckan som personlig assistent.


Det är en skön tillvaro där jag väljer arbetstider mer eller mindre själv och det går bra att kombinera med ishockeyn, som självklart kommer först.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards