Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Fredrik Bohlin - 31 mars 2009 12:11

Det är en helt fantastiskt, obeskrivlig, känsla i hela kroppen. Första dygnet var känslan konstant, medan den numer kommer med täta mellanrum. Det blir glädjeskutt, sång och dans med täta intervaller för att känslan inte går att kontrollera. Helt underbart!


Jag är medveten om att jag, under kvalserien, varit dålig med uppdateringen av denna blogg. Det har helt enkelt varit kraftig skrivkramp för att exakt varje dag varit fylld av hockey och jag har då varit tvungen att koppla bort det då jag kommit hem. Tack för att ni ändå fortsätter läsa mina inlägg.


Jag visar här även en snutt från efterfesten. Tro inte att det enbart var under inspelningen av filmen som det var sång - sången var konstant och hördes in på morgonen. Se oss även omedelbart efter "hesa Fredrik" sagt sitt.


Min plan med denna blogg är inte att nu sluta skriva. Min tanke, i dagsläget, är att skriva om min och lagets väg till seriestarten av division 1. Åter igen, tack för stödet!

Ovido - Quiz & Flashcards