Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Fredrik Bohlin - 26 augusti 2009 10:53

Nu är det dags för fight igen. Truppen börjar ta form. Vi fick beskedet igår att truppen är satt till 99%, men att det fortfarande finns chans att bevisa att just du ska vara med i truppen. Den senaste att lämna oss är Boberg. Han tog i hand med de i laget han kunde hitta och tackade för tiden. Stort tycker jag.


Ikväll möter vi trångsund, men jag är inte speciellt intresserad av motståndet utan tänker mest på att vi börjar få in spelsystemet mer och mer. Självklart är det mycket att arbeta på och nöta, nöta, nöta för att det ska sitta naturligt. Styrspel och checking behöver jag inte oroa mig så mycket för, för min egen del. Jag tar bara rygg på Tobbe så löser han uppgiften.


Ikväll hoppas jag på tufft och strukturerat motstånd. Vi ses i Folkets Hall!

Ovido - Quiz & Flashcards